آغاز تمدید گذرنامه‌ها و صدور برگ گذر ویژه از امروز

۱۳ بازديد

رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا گفت: از امروز صدور برگ گذر ویژه اربعین آغاز شده است و قیمت آن هم یک دهم قیمت گذرنامه بین المللی است اما این برگ گذر ویژه صرفاً برای اربعین اعتبار دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی ذوالقدر رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا در گفتگوی خبری با برنامه روی خط خبر اعلام کرد: از امروز تمدید گذرنامه‌هایی که کمتر از شش ماه اعتبار دارند و گذرنامه‌هایی که از ششم شهریور ۱۳۹۱ صادر شده اند و تاکنون نسبت به تعویض آنها اقدام نشده به صورت رایگان آغاز شده است.

وی با اشاره به اینکه این تمدیدها صرفاً برای رفتن به کشور عراق و سفر عتبات عالیات است گفت: از صبح امروز تا به این لحظه ۲۳۰۰ نفر در یکی از مراکز صدور گذرنامه تهران حاضر شده اند.

مقالات بیشتر:آرایشگاه زنانه پردیس

به گفته رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا، افراد می‌توانند در تهران به مراکز گذرنامه کوه نور، شهرری، شهریار و ورامین و شهرآرا مراجعه کنند.

ذوالقدر با اشاره به اینکه در سراسر کشور شعبات گذرنامه کار خود را به صورت شبانه روزی کرده اند، گفت: امسال نسبت به سال گذشته صدور گذرنامه ۴۰۰ درصد افزایش داشته است، یعنی ۴ برابر شده است.

وی گفت: صدور گذرنامه نسبت به سال ۹۸ که بیشترین صدور گذرنامه و زائر به عتبات عالیات را داشته ایم ۸۲ درصد افزایش داشته است.

رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا با اشاره به اینکه از اول خرداد مراکز صدور گذرنامه به صورت شبانه روزی کارشان را انجام داده اند، گفت: از امروز صدور برگ گذر ویژه اربعین آغاز شده است و قیمت آن هم یک دهم قیمت گذرنامه بین المللی است اما این برگ گذر ویژه صرفاً برای اربعین اعتبار دارد.

وی در پایان گفت: افراد برای تمدید گذرنامه هایشان فقط به ادارات گذرنامه و یا پلیس‌های امنیت عمومی در سراسر کشور مراجعه کنند و از رفتن به دفاتر پلیس به علاوه ۱۰ خودداری کنند.

مقالات دیگر:برگزاری مراسم ختم در ایام کرونا

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.